3 dagar i solen

längesedan jag skrev nu, men har varit så upptagen :)

ja i torsdags så kom ju jocke och nova förbi och solade med oss på våran balkong. på kvällen åkte jag och peter på fotboll med våra fina vänner wiktorsson och martina, skoj och se men var för lite klädd som vanligt :) skinnjackan höll inte så mycket värme i skuggan :) eller martina?!
på fredagen så åkte vi, jocke och nova, martina och goa ut till alnön och grillade och solade hela dagen! MYSIGT!så skönt att göra något annat än "vanligt"... köpte med oss korv, bröd, dricka m.m. och bara hade en underbar dag i solen med våra vänner, måste åka dit igen snart! sen vart det poker för peter hos en kompis och hemma mys och gjorde klart min ansökan till skolan för mig. hoppas jag kommer in på något jag valt, känner mig faktiskt sugen på att börja plugga! haha trodde aldrig att jag skulle säga så! :)

idag, lördag åkte jag och santoz med min familj till mormor i hudik, norrbo. lika fint väder idag som dom andra två dagarna, så alltså har jag haft tre underbara soliga dagar nu! hemma hos mormor är det så fridfullt. långt ute på landet, bland hästar och kor, lukt av hö och  nära till sjön! känner mig verkligen hemma där, vill bo sådär när jag blir gammal, peter!! ;) nyss kommit hem från wiktorsson och martina så nu blir det sängen, men jag lägger in lite bilder sen fredagens utflykt...

nej det gck inte och lägga in bilder nu så det får bli imorgon istället!
hoppas ni haft  en bra helg! god natt


Kommentarer
Postat av: Elli

Okej :) ska jag verkligen kika på.

Hoppas du med får en bra dag i solen :)

2008-04-20 @ 10:27:32
URL: http://evc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0